۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۴۸۵۳۳
مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک مطرح کرد؛

تحویل ۱۲۰ گان به بیمارستان| اهدای خون از سوی اعضای قرارگاه حوزوی مردمی

تحویل ۱۲۰ گان به بیمارستان| اهدای خون از سوی اعضای قرارگاه حوزوی مردمی
حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به تحویل ۱۲۰ گان به مسؤولان بیمارستان شهرستان از اهدای خون اعضای قرارگاه مردمی حوزوی اندیمشک خبر داد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعلام نیاز بیمارستان امام علی (ع) شهرستان به روپوش درمانی (گان) اظهار داشت: قرارگاه مردمی حوزوی اندیمشک در این باره تصمیم به تولید گان کرد؛ از این رو پارچه‌های مخصوص از اصفهان خریداری و نزدیک به ۱۲۰ گان مخصوص طی ۳ تا ۴ روز از سوی خواهران آماده داده شد.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با بیان اینکه گان‌ها امروز با حضور امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج شهرستان تحول مسؤولان بیمارستان و بهداشت شد، افزود: در این دیدار ضمن خسته نباشید به مدافعان سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، شاخه گل‌هایی تقدیم عزیزان شد.
                             گفتگو/تحویل ۱۲۰ گان به بیمارستان/اهدای خون از سوی اعضای قرارگاه حوزوی مردمی
این مقام مسؤول بیان داشت: قرارگاه مردمی حوزوی اندیمشک اعلام آمادگی کرد که نیاز‌های بیمارستان (روپوش، ماسک و ضدعفونی) را تأمین می‌کند و در غسل و کفن اموات کرونایی نیز حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام آذرافروز گفت: با توجه نیاز فوری بیمارستان‌ها به خون اعضای قرارگاه حوزوی مردمی اندیمشک (خواهر و برادر) با همراهی حجت الاسلام حسینی نوری، امام جمعه شهرستان اقدام به اهدای خون کرد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات